Sökresultat

  1. P

    Boende 3 veckor i januari sökes!

    Hej! Jag har planer på att åka iväg de tre första veckorna i januari. Vart är inte bestämt ännu, är det någon som vet med sig att de har en plats över eller vill klämma in 1 person extra under de tre veckorna får ni gärna höra av er!
  2. P

    Dela stuga i Stryn 5-11 juni?

    Hej! Är det någon eller några som är sugna på att dela stuga i Stryn med mig den 5-11:e juni? Jag kommer att vara ensam i Stryn och känner att 350 NOK per natt är lite mycket, men om vi är minst 2 så är det ju överkomligt. Det är en 4-personers stuga med kyl och 2 kokplattor. Ingen dusch. Om...
  3. P

    Stryn i sommar?

    Hej! Tänkte höra om det är någon som har tagit sig till Stryn utan bil på ett smidigt och billigt sätt? Hade tänkt masa mig dit runt 3:e-10:e juni men har ingen bil och måste nog åka ensam då alla mina "sk vänner" bangar... Om det är någon som har några bra billiga tips får ni gärna skriva en...
Tillbaka
Topp