Sökresultat

  1. R

    Hur blir jag sponsrad ochvilka sponsrar

    Vilka sponsrar unga åkare? Är det nån ide att ringa märken? Kör i hammarby när snö finns & vi har husvagn i kläppen. Sätter många trick. Hur gör jag. har mailat http://www.skistore.se http://www.boardstore.se http://www.junkyard.se http://www.eddyemery.com . men jag får inga bra svar. Nån som...
  2. R

    hur vet jag är dessa anon bra til hjälm?

    är det nån som testat hawkey från anon. Är den stor? kan jag ha den til hjälm från Burton? hittade den på https://www.eddyemery.com/item?brand=29&id=42293 men jag e osäker på storlk til hjälm
Tillbaka
Topp