Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kontorsjobbet tar död på mig! Det måste bli snowbordåkning över nyår.
Då jag är trött på att kämpa snöstromar i svenska fjällen runt nyår så är tanken att dra sig nerår i Europa. Behöver därför konkreta råd om vart man ska bege sig för medel/svår åkning med gott med snö. Även tips om vart man...