I sin marknadsföring skriver Branäs att de har byggt en ny funpark som ska innehålla något för alla. Men i den pist som funparken ska finnas i så finns det endast ett hopp och några små barnsliga gupp (typ boardercross).
Har de ingen skam i kroppen eller? Ett enda hopp är ta mig fan inte...