Sökresultat

  1. Petra_W

    Bil till Anton

    Hej där. Jag undrar om någon ska rulla ner till St Anton nån gång den här veckan? Jag har hastigt och lustigt lyckats styra upp ett jobb, så jag börjar jobba redan på måndag, och behöver med andra ord befinna mig där nere då. Därför undrar jag om du ska eller känner nån som känner nån som ska...
  2. Petra_W

    Boende i Åre t.o.m. 1 december

    ...fixat nu. Tjo.
  3. Petra_W

    St Anton

    Hej. Jag och två tjejer till ska ner till St Anton i vinter. Pga av mitt jobb kommer vi inte kunna åka ner förrän i mitten av januari, för jag är fast där till den 10 januari. Men sedan stannar vi resten av säsongen. Ville bara säga att om det är någon som hittar en lägenhet för typ 8 pers och...
Tillbaka
Topp