Hej där.
Jag undrar om någon ska rulla ner till St Anton nån gång den här veckan? Jag har hastigt och lustigt lyckats styra upp ett jobb, så jag börjar jobba redan på måndag, och behöver med andra ord befinna mig där nere då. Därför undrar jag om du ska eller känner nån som känner nån som ska...