Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja!
Ja åker ner till badgastein början av december för en skidlärarkurs i badgastein och min fråga är hur är skidskolorna, nån speciell att föredra?
ja åker ner med sts som säkert många andra här oxå gör men ja tänkte om man inte får jobb genom dem..