Hallåhoho!
Jag söker en allaround/offpistskida som ett komplement till mina carvinskidor. Testade Völkl Mantra 177cm i Stryn i midsommar och tyckte dom var grymma. Men körde dom tyvärr bara en dag i Stryns opreparerade strösockersnö, och där gick dom hur bra som helst. Funkade bra att och hoppa...