Hej!
Jag har sedan jag började åka snowboard (ca 4 år sedan) åkt på min pojkväns förförra bräda (Salomon Driver tror jag den heter, 146 cm lång). Den börjar bli väldigt sliten och bindningarna ska vi inte ens nämna :) Så nu inför säsongen hade jag tänkt mig att skaffa en egen! Men eftersom jag...