Sökresultat

  1. kozygin

    Första gången till Alperna, tips!

    Tack, Cervinia och Flaine drar iväg lite mer i mil och eftersom vi kör bil håller jag mig gärna på ca samma avstånd som Saalbach. Har du varit i Ischgl eller Mayerhofen, åsikt där?
  2. kozygin

    Första gången till Alperna, tips!

    Vi är ett gäng på ca 15 st som har åkt till Vemdalen i några år. Vi är i åldrarna 14-50 år och olika kunnande i backarna, men ingen är direkt någon off pist expert. Finns några hyggliga åkare som gillar fina carvingbackar ?
  3. kozygin

    Första gången till Alperna, tips!

    Har bestämt att åka till Alperna för första gången under nästa säsong (16/17), det blir båt till Kiel och bilresa därifrån. Jag behöver er hjälp med var man ska åka....det finns mycket att välja på! Ungefär det här söker vi: Det ska passa alla, duktiga som lite svagare skidåkare. Ingen åker...
  4. kozygin

    Rossignol Hero Elite eller Atomic Redster ?

    Har kört på med mina Hero nu, är vansinnigt nöjd!!
  5. kozygin

    Rossignol Hero Elite eller Atomic Redster ?

    Härligt att höra, jag ska testa första svängarna i mitten av November i Kvitfjell i Norge. Sjukt sugen :-) Jag köpte Rossignol Hero Elite St Ti 172 cm.
  6. kozygin

    Rossignol Hero Elite eller Atomic Redster ?

    Jag har provkört dessa, köper helst inga utan att testa. Jag valde att köpa Rossignolen, hoppas jag blir nöjd...:-)
  7. kozygin

    Rossignol Hero Elite eller Atomic Redster ?

    Väljer mellan dessa två slalomskidor, är ute efter en lättsvängd skida med kort radie. Vad väljer jag?
Tillbaka
Topp