Halloo!
Såg bara att du skulle gå bartenderutbildning o undra bara var? Själv ska jag gå i Gbg..Vi är oxå nåra som funderar på o åka till Franska alperna. Vi har dessutom hittat en lägenhet i Chamonix, men får inte hyra den förrän 5-6 jan. Frågan är om man ska åka o chansa..
Har du varit där förut?