Sökresultat

  1. T

    jobb Chamonix?

    Halloo! Såg bara att du skulle gå bartenderutbildning o undra bara var? Själv ska jag gå i Gbg..Vi är oxå nåra som funderar på o åka till Franska alperna. Vi har dessutom hittat en lägenhet i Chamonix, men får inte hyra den förrän 5-6 jan. Frågan är om man ska åka o chansa.. Har du varit där förut?
  2. T

    Chamonix

    Hej! kan hända att vi har boende i Chamonix från 5-6 januari och fyra månader framåt! Vi e fem pers och behöver två till. Blir vi sju pers ligger hyran runt 3000kr/ månad. Intresserade? tesa_@hotmail.com
  3. T

    Boende i Argentiere/Chamonix sökes!

    Hej! Vi kankse har ett boende i Chamonix från 5-6 januari och fyra månader framåt! Nu e vi fem st och behöver två st till. E vi sju pers ligger hyran runt 3000kr/ månad. Intresserade? tesa_@hotmail.com
Tillbaka
Topp