Hej, jag och tjejen planerar att dra till Kanda 2 månader i vinter (06/07). Vi har inte tidigare varit där utan funderar på ort och vilken tid vi ska åka (just nu lutar det åt jan-feb och whistler).
har förstått att det är rätt dyrt i Whistler och funderar på om det finns "bra" alternativa...