Hej, skriver detta inlägg angående de 2 senaste dödsfallen i Alperna. Precis hemkommen från franska alperna med åkning i Serre Chevalier och La Grave. Inte en fallcentimeters åkning utan att ha koll på lutning, vind och snöfall senaste dygnen, fullt fungerande lavinutrustning och sökträning...