Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Ska läsa i Vancouver nu i vår men tänkte åka skidor i Whistler minst varje helg. Någon som har plats över vissa dagar? // Erik
Har hört att det ska vara billigare att köpa säsongskort från den 1 April! Stämmer detta?
Hej!
Jag är intresserad!Låter riktigt bra! Men kan bara bo där till den mitten av Mars. Ska plugga i Vancouver från den 22:e Mars.
Vad kostar säsongskortet där?
Mvh Erik
erik@schunnesson.se
Hej Gustaf!
Är också sugen på Zermatt men har inte kommtit så långt i min planering. Funderara på att vara där i 1 till 2 månader.
Hur går det för dig?//Erik 24 från Lund
Hej Gustaf!
Är också sugen på Zermatt men har inte kommtit så långt i min planering. Funderara på att vara där i 1 till 2 månader.
Hur går det för dig?//Erik 24 från Lund