Sökresultat

  1. Erik24

    Whistler

    Ska läsa i Vancouver nu i vår men tänkte åka skidor i Whistler minst varje helg. Någon som har plats över vissa dagar? // Erik Har hört att det ska vara billigare att köpa säsongskort från den 1 April! Stämmer detta?
  2. Erik24

    2 platser över i WHISTLER

    Hej! Jag är intresserad!Låter riktigt bra! Men kan bara bo där till den mitten av Mars. Ska plugga i Vancouver från den 22:e Mars. Vad kostar säsongskortet där? Mvh Erik erik@schunnesson.se
  3. Erik24

    Köra bil till Val D Isére

    Körde till ValThorens på 14h på då var det inga köer, få pauser plus att vi körde fort! Ändå problemet är Annecy, där är det lätt köra fel!
  4. Erik24

    Verbier, Zermatt el likn?

    Hej Gustaf! Är också sugen på Zermatt men har inte kommtit så långt i min planering. Funderara på att vara där i 1 till 2 månader. Hur går det för dig?//Erik 24 från Lund
  5. Erik24

    Verbier, Zermatt el likn?

    Hej Gustaf! Är också sugen på Zermatt men har inte kommtit så långt i min planering. Funderara på att vara där i 1 till 2 månader. Hur går det för dig?//Erik 24 från Lund
Tillbaka
Topp