Sökresultat

  1. S

    Bilplats till St Anton den 28:e november

    Hej! Jag och en vän skall åka ned till St Anton nästa tisdag den 28:e nov. En plats i bilen finns kvar. Vi åker från Göteborg vid lunchtid och vi kan plocka upp dig på vägen till Helsingborg om det önskas. Ring mig på 0707-413 481 om du är intresserad. Mvh Pehr Hallberg
  2. S

    St Anton över påskveckan?

    Hej! Jag är sugen på lite härlig vårskidåkning i St Anton över påsken. Är det någon som jag kan åka med den sjunde, åttonde eller nionde april? Hem vill jag den 16:e eller 17:e april. Går det att åka med en av riktningarna funkar det också. Jag bor i Göteborg och hjälper gladeligen till med...
  3. S

    1 bilplats

    Jag söker någon (1 plats kvar) som vill åka med ned till Österrike nästa fredag den 28:e november. Bilen går till St Anton och därifrån finns tågförbindelse om man skall till någon annan ort. Bra att vara ute i tid om jobb och boende behöver fixas. Pehr tele:0707-413 481 bor i: Göteborg
  4. S

    Resa till St Anton

    Hej! Snart rullar bilen ned till St Anton. Jag åker neråt runt 28:e november och behöver ha med mig en eller två pers. som har körkort. Det går smidigt om körningen delas och det kostar inte speciellt mycket heller! Jag bor i Göteborg. Mvh Pehr Hallberg mobil:0707-413 481
  5. S

    Resesällskap

    Hej! Jag kommer att åka bil ned till St Anton någon av de sista dagarna i november. Jag letar efter någon som har körkort som vill åka med (lagom att vara tre i bilen). Bor i Göteborg. Hälsningar Pehr (pehr_hallberg@hotmail.com).
Tillbaka
Topp