Nu har jag varit en sväng på stan och kollat in 2 brädor.
Den ena på intersport. De rekommenderade en fjolårsbräda av deras eget märke. 157cm. Sänkt från 4k till 2k.
Den andra på stadium. De rekommenderade en Ride Society 157cm. Hårt flex, för duktiga åkare, allmountain/freestyle. 3,6k.
Vad...