Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag kollar lite på en ny skidjacka till mig och har varit fast besluten att det ska finnas ett snölås på. Men hur nödvändigt är detta egentligen? Jag har hittat ganska många skidjackor som saknar detta och det har slagit mig om det verkligen är en nödvändighet. Vad tycker ni andra?