Sökresultat

  1. Andraijah

    Coverband till Chamonix sökes!

    Hej! Ska starta ett band för att spela runt på pubar och uteställen under en säsong i Chamonix. Hör av dig om du är intresserad. Jag spelar piano, gitarr men har sjungit i alla tidigare band. Demo finns - det är bara att höra av sig! mvh Andrea
  2. Andraijah

    Musiker till Coverband Chamonix sökes

    Hejhej! Jag ska göra en säsong i Chamonix och har tänkt tjäna lite extraslantar genom att starta ett band. Det finns säkert hur många nattklubbar, pubar och after-ski som helst som är intresserade av ett svenskt band. Jag spelar piano o gitarr men har sjungit i alla tidigare band jag varit med...
  3. Andraijah

    Någon som ska till Chamonix?

    Jag och en kompis skulle egentligen ha åkt till Whistler i vinter, men jag har inte riktigt betsämt mig än. Är sugen på alperna av många olika anledningar. Främst tillgängligheten o priset. Är det någon annan som ska dit som har lust att dela boende eller har en extra plats eller så?? Ps. Jag...
  4. Andraijah

    Arbete i Whistler

    Jag ska säsonga i Whistler jan-april o undrar om någon har tips på hur jag ska fixa jobb/arbetsvisum. Går det att fixa arbetsvisum hemifrån, dvs INNAN man fixat arbete..?
  5. Andraijah

    Temperaturer i Whistler?

    Jag ska förmodligen säsonga i Whistler, men har problem med mina kalla fötter. Nu undrar jag om ngn vet var temperaturerna ligger ungefär..?
Tillbaka
Topp