Jag och en kompis skulle egentligen ha åkt till Whistler i vinter, men jag har inte riktigt betsämt mig än. Är sugen på alperna av många olika anledningar. Främst tillgängligheten o priset.
Är det någon annan som ska dit som har lust att dela boende eller har en extra plats eller så?? Ps. Jag...