Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Köp en ski-doo med sdi motor för dom drar minst. köp en 800cc och med längre matta än 144, visst går de med en 144 oxå men de kommer att bli fler fastkörningar då.
Det lönar sej inte speciellt mycke att skeppa hem skotern till sverige i slutändan.
Finns de nån som har behövt tacka nej till ett jobb på grund av att dom inte fått nåt boende? Tycker att det verkar som att de löser med boende till slut för dom flesta... lr?
Bara undrar :)