Sökresultat

  1. oorsa85

    Musik i backen

    Raised Fist säjjer ja bara! Blir peppad som faan av deras musik!
  2. oorsa85

    Nyår i vemdalen.

    Tänkte bara höra om de finns folk här som ska fira nyår i vemdalen?
  3. oorsa85

    Ensam säsongare i Åre...

    Visst fanns de ett program i svt förut som hette "säsongarna" lr nå sånt där dom visade säsongslivet i åre?
  4. oorsa85

    Boende i Åre 07/08?

    Staff hotel har platser kvar
  5. oorsa85

    mitt snökanonsprojekt

    Nån som provat?
  6. oorsa85

    Efterlyser folk som köpt skoter i Kanada!

    Köp en ski-doo med sdi motor för dom drar minst. köp en 800cc och med längre matta än 144, visst går de med en 144 oxå men de kommer att bli fler fastkörningar då. Det lönar sej inte speciellt mycke att skeppa hem skotern till sverige i slutändan.
  7. oorsa85

    [Artikel] Skidan som vallar sig själv

    Om det hade varit april så hade jag aldrig trott på de här..
  8. oorsa85

    hur lång tid att fixa kabin banan?

    Nu är den i full drift igen
  9. oorsa85

    En kort utflykt i fantasin

    Lite sexromans-stuk i texten... and I love it! hehe
  10. oorsa85

    Boende i Åre 07/08?

    Finns de nån som ska säsonga som det har löst sej med boende för lr är dom flesta utan än lr?
  11. oorsa85

    Må bra musik

    Dire straits - Walk of life
  12. oorsa85

    Boende i Åre 07/08?

    Finns de nån som har behövt tacka nej till ett jobb på grund av att dom inte fått nåt boende? Tycker att det verkar som att de löser med boende till slut för dom flesta... lr? Bara undrar :)
  13. oorsa85

    Vattenhoppet i Järpen

    Holiday club ska bygga ett vattenhopp i Åre oxå verkar det som! Var då bild på ett vattenhopp på deras planeringskarta.
  14. oorsa85

    Boende i Åre 07/08?

    Ni kan få köpa min användare hos årehus, har stått i kö över 2 år! Mycket värdefullt :)
  15. oorsa85

    Har det kommit snö hos er?

    -14 grader i isbastun på holiday club i åre igår, och hela året runt
  16. oorsa85

    närmar sig vintern?

    Åreskutan var alldeles vit i fredags oxå!
  17. oorsa85

    priser på taxi!

    Men de är väl billigare om man är skriven i åre?? Har för mej att e kostar typ en hundring mellan åre - duved
  18. oorsa85

    köpa! vad?

    Jag är i samma situation fast tvärtom, har många grejer jag vill köpa men har inte tillräckligt med pengar.
  19. oorsa85

    Mayhem Festival

    Nån som vet om de kommer nå tuffa åkare från andra sidan pölen??
  20. oorsa85

    Burger King vs. McDonald vs. mAx

    För dom som har högre mättnadsgräns rekomenderas varmt Frasses! Dom har rejäla menyer, lite dyra dock men värt pengarna... enligt mej.
Tillbaka
Topp