Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Boende har jag så gott som fixat, men det är just jobb-köret ja läre fixa. Vill inte ha nåt städ-jobb lr jobba på multipartner e! Ska upp på intervju angående ett svetsjobb i slutet av månaden så förhoppningsvis blire Åre i sommar! :)
Tänkte bara lyfta den här tråden å höra om de finns nå roligt folk som kommer att befinna sej i Åre i sommar och trampa på berget! vore roligt att cykla med nån..
Om du söker på skistars hemsida så finns de flera boenden från tors-sön under 1000:-. Inte i centrala Åre dock!
Annars får du väl hoppas på lösaktiga tjejjer att ragga upp! hehe