Sökresultat

  1. oorsa85

    Snön vräker ner i vemdalen

    Såg ut som att de kommit lite snö i åre oxå på deras webkameror..
  2. oorsa85

    Jib-academy Finalen i mammoth?

    Är den avslutad nu lr?
  3. oorsa85

    Boende/Säsongare i Åre 07/08?

    Blir nog Åre för mej oxå!
  4. oorsa85

    kasta äpplen

    Roligare att kasta än att bli träffad :/
  5. oorsa85

    "Kostymtröja"

    Någon som vet vart man kan köpa en vanlig tröja med motivet av en kostym? Har sett lite vimmelbilder på nätet med folk som har såna nämligen...
  6. oorsa85

    Åre in summer

    Jag kommer upp på onsdagkväll och ska stanna till söndag.. Förhoppningsvis hinner man cykla lite i de hektiska schemat.. Valborg blir i Uppsala
  7. oorsa85

    Åre in summer

    Härligt! Äre gratis att låna hojj under freeride-helgen? Har för mej att man kunde låna på nåt ställe ifjol, men jag kan ha inbillat mej :S
  8. oorsa85

    Åre in summer

    Vad är nytt för i år jämfört med ifjol då? Om de e nåt nytt vill säjja..
  9. oorsa85

    Mount everest

    Tänk på att när du står på toppen, så är du bara halvvägs färdig...
  10. oorsa85

    kaprun/fogelona/stryn?

    Tänkte bara höra vad man gör i Stryn när man inte åker skidor? Har nämligen fått jobb där och vet inte om man ska ska tacka ja lr nej...
  11. oorsa85

    Åre till sommarn

    Boende har jag så gott som fixat, men det är just jobb-köret ja läre fixa. Vill inte ha nåt städ-jobb lr jobba på multipartner e! Ska upp på intervju angående ett svetsjobb i slutet av månaden så förhoppningsvis blire Åre i sommar! :)
  12. oorsa85

    Åre till sommarn

    Tänkte bara lyfta den här tråden å höra om de finns nå roligt folk som kommer att befinna sej i Åre i sommar och trampa på berget! vore roligt att cykla med nån..
  13. oorsa85

    Billigt boende i Åre!?

    Om du söker på skistars hemsida så finns de flera boenden från tors-sön under 1000:-. Inte i centrala Åre dock! Annars får du väl hoppas på lösaktiga tjejjer att ragga upp! hehe
  14. oorsa85

    Snölägesrapport i Åre från Åreinvånare?

    När stänger Duved och Tege då?
  15. oorsa85

    Snölägesrapport i Åre från Åreinvånare?

    Brukar alla backar vara öppen under freeride-helgen?
  16. oorsa85

    Skägg är brutalt! 2.1 Beta Brie Tapir Dee-Louxe!

    Till alla er som inte har skägg och behöver lös-skägg kan ja tipsa om denna sida http://www.eksons.se/products.php?cid=17
  17. oorsa85

    Nån som ska festa i vemdalen över nyår?

    Jag och ett sällskap på 13 personer ska dit och vara odrägliga då!
  18. oorsa85

    Burger King vs. McDonald vs. mAx

    Tycker att Megaburgar'n på Broken i Åre bräcker allt motstånd ja!
  19. oorsa85

    Officiella OT-Tråden!

    Till alla ensamma singlar, här kan ni hitta ett kap!! www.fru.nu
  20. oorsa85

    Sälen över nyår! Dela vår stuga med oss?

    Åk till vemdalen iställe ;P
Tillbaka
Topp