Sökresultat

  1. emis

    Sälen Säsong 12/13

    Hejsan Någon som vill jobba med events och kommer att befinna sig i Sälen under vintern? Jag jobbar på PS Communication och söker nu en person till som kan vara stand in om ordinarie personal blir sjuk samt vid extra events. Du kommer jobba i backen där ni har er svantplats är och du kommer att...
  2. emis

    Har 3platser i Chamonix

    tjena tjena, jag e lite små sugen!! vilka månader å hur mycket kostar den, de e ju perfekt läge!! emelie
Tillbaka
Topp