Hej Erika!
Jag e jättenybörjare på de här med säsonga..Hade bara tur när jag fick mitt jobb på UCPA, bodde på ett annat hotell där kocken sökte en hjälp till vintersäsongen, och hakade såklart på. Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men folk säger ju att det är lika bra att åka ner nu redan i...