Sökresultat

  1. Sanna86

    Boende i Cham i sommar

    Hej Elin! Vilket bageri ska du jobba på? Kul! Jag har just anlänt till Vallorcine och blir i dalen hela sommarn, jobbar på ett av hotellresidensen här. Kommer säkert förbi och hejar, och hänger gärna på om du ska iväg och klättra nån dag! Tyvärr har jag inga lägenhetsidéer just nu, är själv...
  2. Sanna86

    Säsong i Val Thorens

    Hej Erika! Jag e jättenybörjare på de här med säsonga..Hade bara tur när jag fick mitt jobb på UCPA, bodde på ett annat hotell där kocken sökte en hjälp till vintersäsongen, och hakade såklart på. Så tyvärr kan jag inte hjälpa dig, men folk säger ju att det är lika bra att åka ner nu redan i...
  3. Sanna86

    Säsong i Val Thorens

    Hejsan! Jag heter Susanna och ska i vinter jobba i köket på UCPA, 20e nov-april i Val Thorens. Jag åker antagligen ner själv som svensk å undrar om någon annan tänkt göra liknande?? Skulle va skoj att ha lite kontakt innan!! Ha de toppen!
Tillbaka
Topp