Tjena
Har precis köpt min första systemkamera, en Canon EOS 350D med ett Sigma 17-70mm objektiv.
Tänkte fråga lite vad jag behöver tänka på när jag åker till alperna i januari?
Vad bör man ha för inställningar på kameran?
Vad bör jag träna på att fota innan?
En massa tips och trix vill jag...