Sökresultat

  1. atrocious

    Stöten vs hemsedal.

    Jag och min kompis har funderingar på att göra säsong 08/09. Vi har kontakter i hemsedal och i stöten så därför står det mellan dessa två anläggningar att söka sig till. Vill ha lite synpunkter om hur dom ställena är. Hur det är att bo. Fest, skidåkning, jobbarkompisar. helt enkelt. vilken...
Tillbaka
Topp