Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej
Sjukt kul att du ska cykla i Nya Zeeland. Det är ett fantastiskt land att cykla i. Var där från November förra året till Juni i år och det blev ganska många mil på hojen.
Jag köpte min cykel i NZ, i Nelson hos en butik som heter Bike HQ (finns även i christchurch). Mycket bra butik med...
ETR - Även om han formulerade det så så kan man nog räkna ut att han inte menade att freeride.nu var en cykelsite.
Till topic:
www.swebikers.se tycker jag är trevlig.
www.skrivihop.nu
Det finns många på det här forumet som skulle behöva ta en rejäl titt där! Sär skrivningar gör att det blir så jobbigt att läsa.
Snälla, skrivihop lite mer.
Tack!
:-)