Sökresultat

  1. Albinsamuelsson

    FORUMLEK - Personen ovanför mig

    Coca cola-överdos (är ej 18 bast) Julius eller björn?
  2. Albinsamuelsson

    [Artikel] Dags för blågult i Freestyle-VM

    Varför är det inte big air för skidor?
  3. Albinsamuelsson

    FORUMLEK - Personen ovanför mig

    Puder i parken kanske inte är helt fel ibland om man ramlar lika mycket som jag... Danskar i parken eller Lovikavantar?
  4. Albinsamuelsson

    [Artikel] Klar för X-Games: Oscar Wester

    Bra Beslut X Games.
  5. Albinsamuelsson

    [Artikel] Jesper Tjäder inbjuden till X-games

    Det känns som att PK har gjort sitt i x games. Han har liksom kört dubbel 1440 mute tre år i rad nu. Det börjar kännas lite enformigt
  6. Albinsamuelsson

    [Artikel] Jesper Tjäder inbjuden till X-games

    Tycker även att man skulle kunna ta bort någon och lägga till oscar wester. Han är bättre än många åkare på listan
  7. Albinsamuelsson

    [Artikel] Jesper Tjäder inbjuden till X-games

    @Heddious Jossi wells står väl med på listan på åkare för dew tour breckenridge?
  8. Albinsamuelsson

    Breda pjäxor sökes

    Kanske Salomon Spk om du har breda fötter och vill ha en grym parkpjäxa
  9. Albinsamuelsson

    [Artikel] Henrik Harlaut - Road to Zion - Hela filmen

    Helt sjuk vilken stil! speciellt första klippen från mammoth, sjukt bra åkning! :)
  10. Albinsamuelsson

    Erfarenheter av salomon spk och full tilt

    Hej! Jag skall köpa pjäxor och undrar lite vad ni vet om dem, dvs erfarenheter. Jag är inte ute efter att få "gå till bootfittingen" till svar utan jag undrar vad ni som har era tycker om dem. T.ex små i längd jämfört med andra, bred/smal läst. Bra upplevelser och dåliga upplevelser.
  11. Albinsamuelsson

    Full Tilt små i storlekarna? Akut!

    @OHellsing är de dom gröngula full tilt pjäxorna?
  12. Albinsamuelsson

    Full Tilt små i storlekarna? Akut!

    Är full tilt pjäxorna mindre i storlekarna än vanligt? Tacksam för akut svar!!!
  13. Albinsamuelsson

    Vad lyssnar jibbers på?

    På spotify då eller?
  14. Albinsamuelsson

    [Artikel] Kelly Slaters 720

    630 alla dagar i veckan
  15. Albinsamuelsson

    Bästa skidaffär på nätet?

    tja! Vilken skidaffär är den största på nätmarknaden egentligen? Var köper ni era prylar? Bring it i kommentarsfältet! PEACE
  16. Albinsamuelsson

    Vad lyssnar jibbers på?

    Tja Jag är en parkråtta som behöver tips! Sitter nu och bearbetar Spotifylistan inför skidsäsongen. Men jag har helt slut på låtar efter typ 5 stycken. Vad finns det för goa låtar? Det skall vara typ rock, feelgood, rap, reggae eller liknande. Spelar ingen roll vad det är för något egentligen...
  17. Albinsamuelsson

    [Artikel] Inför Freestyle.ch med Jesper Tjäder och Oscar Wester

    @MarkusAndersson Har inte Jossi Wells stil? Men jag kan hålla med dig. Det hade varit roligare med typ Harlaut och Casabon. Jag menar Tribondeau, hur rolig är han?
  18. Albinsamuelsson

    [Artikel] Freeride Undrar: Årets skidfilmer

    Helt klart Clayton vilas film. Jag gillar hans åkstil. men jag är nästan mer taggad på att se henrik harlauts ''Road To Zion''. Det kommer nog bli en bra filmvinter dethär! jag menar man vill ju hemskt gärna se BRS också. :)
Tillbaka
Topp