Hallå i stugorna!
Jag är svintaggad på att åka skidor i vinter och har nu siktet inställt på Engelberg för en kortare säsong januari till slutet av april. Ansökan om tjänstledighet är redan på g, så nu letar jag boende och helst även rumskompisar/lite gött häng! Finns det någon annan här som...