Vilket är det bästa stället i Alperna att sesonga på? Det ska vara skön stämning, ganska stort ställe, bra uteliv, mycke snö, men framför allt en ASgrym park.
Vilket ställe är bäst om man bara tänker på parken? Allså vilken är alpernas bästa park? Egentligen?