Sökresultat

  1. schoultz666

    Tips om jobb i Chamonix

    Jag och en polare hade tänkt att säsonga i Chamonix i vinter och undrar om någon kan tipsa om jobb
  2. schoultz666

    någon som vill dela boende med 2 killar i alperna?

    Vi är 2 killar födda -89 som skall ner till alperna vi letar boende för fullt, men vi undrar om det finns någon som har fixat boende och har platser över och skulle vilja ha med oss? eller om det finns någon som skulle vilja slå ihop sig med oss och fixa boende? Vi är bågge skidåkare som gillar...
  3. schoultz666

    2 killar i alperna i vinter någon som vill ha oss?

    Vi är 2 killar födda -89 som skall ner till alperna vi letar boende för fullt, men vi undrar om det finns någon som har fixat boende och har platser över och skulle vilja ha med oss? eller om det finns någon som skulle vilja slå ihop sig med oss och fixa boende? Vi är bågge skidåkare som gillar...
  4. schoultz666

    Säsong Med Skidor

    Hej! vi är 3 killar som tänkt dra ner till alperna (st anton troligen) i vinter om någon kan tipsa om jobb/LÄGENHET så hör av er mvh fredrik johan och fredrik
  5. schoultz666

    3 killar som ska säsonga i alperna

    Tjenna alla vi är 3 killar som tänkte säsonga i alperna har ni tips om boende, jobb eller om ni bara vill joina oss så hör av er //Fredrik, Johan och Henrik
Tillbaka
Topp