Det ar bara om man inte vagar kora pa som hjalmen inte ar ett maste.
Jag aker varje dag med en stor crew har i staterna och ingen har skulle klara av att aka utan hjalm.
They wouldnt" last a minute.
Lat tontorna utan hjalm kora ihjal sig, det blir mer utrymme till oss andra.