Sökresultat

  1. S

    Freeride är bäst, ROCsport är sämst.

    Hey kolla länken, http://www.ssc.se/esrange/esrange/index-esrange.htm det verkar som om raketforskarna redan gjort en egen sida...
  2. S

    Freeride är bäst, ROCsport är sämst.

    Det verkar som om Rocsport tagit sitt ansvar efter den omfattande kritiken och klippt kabeln till sina helvetesservrar. Någon som har en påle att driva genom sajtens tickande processor så att vi är säkra på att den inte återuppstår?
  3. S

    Hjälm vid utförsåkning, ett satans otyg

    Fan JCM det marks att du inte har kort med hjalm de senaste trettio aren. Dina inlagg ar ju sa lama att man knapt orkar bry sig om dom. Dra och spela bridge eller nagat annat pensionarsaktigt. Sweet buckets rule!
  4. S

    Hjälm vid utförsåkning, ett satans otyg

    Det finns bara en hjalm som haller hela vagen, kolla pa http://www.sweet.no I svart kolfiber forstas. Boysen blev grona av avund nar jag kom over i hostas.
  5. S

    Hjälm vid utförsåkning, ett satans otyg

    Det ar bara om man inte vagar kora pa som hjalmen inte ar ett maste. Jag aker varje dag med en stor crew har i staterna och ingen har skulle klara av att aka utan hjalm. They wouldnt" last a minute. Lat tontorna utan hjalm kora ihjal sig, det blir mer utrymme till oss andra.
Tillbaka
Topp