Sökresultat

  1. eliassamuelsson

    Glidecam

    Yo. letar efter ett ställe där man kan köpa en glidecam. har kollat lite överallt känns det som men jag har inte direkt hittat någon. söker en så billig som möjligt! tack.
  2. eliassamuelsson

    glider inget på boxen

    tja köppte ett par nya k2 bad seed. jag railar bra på pvc rör osv. men när jag var i kläppen så provade jag box, och det gick åt h**vete. fastnade bara på det. har hört att man ska slipa kanterna på dom. hjälper det? (kör bara park) :) tack! :)
  3. eliassamuelsson

    Post a clip of you riding

    Posta klipp när du kör skidor,snowboard,bob,studsmatta osv här, skippa helst kommentarer,så kommer det bli grymt! !
  4. eliassamuelsson

    redigeringsprogram

    tjena! har redigerat skid och cykel film i ca 1 år nu, jag har kört med pinnacle studio 14 och 15 men nu har jag tröttnat på det och vill ha ett som inte är för svårt. jag har köpt en gopro HD nu, och vill kunna få en skön slowmotion i klippen ( vilket sög i pinnacle ) tack på förhand
  5. eliassamuelsson

    första säsongen

    min första säsong som jag åker skidor, kommentera bara vad ni tycker och vad jag kan göra bättre till nästa år !
  6. eliassamuelsson

    kamera hjälp!

    vill ha en bra kamera med riktigt bra kvalité! kommer att ha den till att filma skidor, studsmatta och bmx, men den ska vara bäst till skidor. kommer även ta stillbilder, men mest filmning ! min budget är 4000. hade varit fint med fisheye/vidvinkel till den också. tack på förhand!
  7. eliassamuelsson

    första veckan på aggresive

    jag och en kompis drog in och köpte ett par warp inlines för en vecka sen. och tyckte dom var bra, så här kommmer en edit från första dagarna
  8. eliassamuelsson

    Inlines hjul ?

    Tja! jag och min kompis har köpt vars ett par warp inlines. men tycker hjulen är jävligt hårda. vet ni någon svensk sida som man kan köpa andra hjul (56 88A) ? tack i förhand!
  9. eliassamuelsson

    Tall Hoodie XL

    tja, söker en tall hoodie med storlek XL! har letat men inte hittat.. den får kosta under 1000 kr! gärna mer än en färg på den. tacksam för svar!! // elias
  10. eliassamuelsson

    tips på studsmatta

    någon som vet vart man kan köpa en bra studsmatta? hyffsatt stor och bra studs. helst inte för dyr heller. tacksam för svar!
  11. eliassamuelsson

    mittmontering

    hallå! alla säger att det är skit svårt att åka vanligt och offpist med mittmontering.. stämmer det ? så svårt kan det vär inte vara?
  12. eliassamuelsson

    köpa box

    någon som vet var man kan köpa box ? eller "delar" till att bygga en ? och nu menar jag inte en takbox utan en "jibb box" .. har ni någon aning om vad det kostar ? skicka länk eller vad som helst ! tacksam för svar!
  13. eliassamuelsson

    hur ska jag ha bindningarna?

    tjena.. var och hämtade ett par twintipskidor idag (bad seed) men bindningarna sitter så långt bak. det ser så "fult" ut tycker jag... han frågade hur jag ville ha dom .. och jag sa att jag kör lika mycket i parken som i pisten.. för det blir väl svårt att raila tex när man har bindningarna så...
  14. eliassamuelsson

    skid byxor

    tjena. nu är det så att jag behöver ett par stabila, sköna och framförallt snygga skidbrallor. i centirlong storlek har jag ca storlek 155-160, och är ca 150-155 cm lång, men nu har jag köpt massa andra dyra skidtillbehör och har inte mycket pengar kvar... alltså får dom inte vara så dyra.. som...
  15. eliassamuelsson

    bandana

    tja, jag letar efter en hyffsat cool bandana, gärna med typ dödskalle mun eller vad somhelst. kollat på topstreetwear boardstore junkyard osv men finns inget som jag tyckte om... vet ni några sidor ? tacksam för svar :)
Tillbaka
Topp