Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tänkte dra iväg till NZ i slutet på aug o undrar om det är någon mer som ska det. Jag hade tänkt åka till nordön, närmare bestämt till MtRuapehu. Inga planer på att jobba utan jag ska enbart tillbringa dagarna i backarna.
I början på okt åker jag sedan vidare till Bali.
Intresserad?