Sökresultat

  1. K0TTEN

    Nya Zeeland - Lek i snön aug-okt på nordön

    Tänkte dra iväg till NZ i slutet på aug o undrar om det är någon mer som ska det. Jag hade tänkt åka till nordön, närmare bestämt till MtRuapehu. Inga planer på att jobba utan jag ska enbart tillbringa dagarna i backarna. I början på okt åker jag sedan vidare till Bali. Intresserad?
Tillbaka
Topp