JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare .
Ah hoppas dom fixar den gruppen snart. Jag ska åka från Falkenberg så blir nog till att ta tåget :) Ni då?
Ah jag ska med åka upp lör-sön men har sökt stugvärd :)
Åh najs! Vilket datum ska du ta och vilken avdelning har du sökt till? :)
Hejhej!
Fick mail om intervju hos SkiStar i Åre idag. Är det någon mer här som ska upp på intervju för säsongen 15/16? :D