Sökresultat

  1. M

    Serre Chevalier / Villeneuve

    Du har PM!
  2. M

    Är Merida One-Five-0 800D nått för mig?

    Gört, men hojar är överlag billigare i landet uppochner.
  3. M

    Är Merida One-Five-0 800D nått för mig?

    Hej Sjukt kul att du ska cykla i Nya Zeeland. Det är ett fantastiskt land att cykla i. Var där från November förra året till Juni i år och det blev ganska många mil på hojen. Jag köpte min cykel i NZ, i Nelson hos en butik som heter Bike HQ (finns även i christchurch). Mycket bra butik med...
  4. M

    Särskrivning!

    Hmmpf... Bara samtliga på forumet lyssnar på er allsmäktige härskares maning så är jag nöjd... ;-)
  5. M

    Freeride-cykel-sajt?

    ETR - Även om han formulerade det så så kan man nog räkna ut att han inte menade att freeride.nu var en cykelsite. Till topic: www.swebikers.se tycker jag är trevlig.
  6. M

    Särskrivning!

    www.skrivihop.nu Det finns många på det här forumet som skulle behöva ta en rejäl titt där! Sär skrivningar gör att det blir så jobbigt att läsa. Snälla, skrivihop lite mer. Tack! :-)
  7. M

    Skid Musik!!!

    Måste nog hålla med en del här i forumet och säga att Mando Diao äger till skidåkning! Introt till White Trash med Mando Diaos Sweet Ride är kungligt!
Tillbaka
Topp