Sökresultat

  1. E

    Alperna i vinter! hur gör man?

    ok! låter roligast att bara åka skidor hela tiden, men hur mycket pengar kan man räkna med att göra av med! ett alternativ är väll att "bara" stanna 1-2 månader! och måste man fixa boende snart, eller kan man vänta med sånt?
  2. E

    SÄSONGEN 2006 i ALPERNA

    hej! jag är åxo taggad som tusan. har försök dra med mina polare men det går trögt!! vi kanske får dra ihop ett gäng här!!
  3. E

    Alperna i vinter! hur gör man?

    Hej hej! jag och min kompis har precis kommit på att vi vill åka till alperna över vintern. vi har varken pengar eller kunskap om hur man ska gå tillväga! är det svårt att få jobb där nere, ska man fixa sånt när man kommer ner? hur gör man med boende, om man bokar för hela vintern och sen...
  4. E

    Whistler 05/06

    hej hej! det här verkar ju cool. men då undrar jag! är det seriöst? finns det platser kvar? vem ska man prata med om man är intreserad? kan inte någon cool snubbe sammanställa lite fakta om Canadaresan så man får klart för sig vad som gäller! som när? var? hur många? vilka? ska folk jobba?
Tillbaka
Topp