Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tju, funderar på att ta mig ned till hintertux glaciären för fet parkåkning nu i november och undrar vad som är det bästa sättet att ta sig dit är? Har kikat lite på att ta flyg till munchen för att sedan köra med hyrbil resterande biten vilket inte är så långt. Har någon annan ett bättre...