Sökresultat

  1. vp

    åre v 12! sugna på en galen vecka?

    Tja.. vi är två jönköpingsbor som ska upp till åre vecka 12 och är sugna på att ha med några riktiga partyhöjare som aldrig tackar nej till en galen afterski och långa skiddagar. Vi kommer förhoppningsvis hyra en stuga eller lägenhet tillsammans. Hör gärna av er på min mail! cya
  2. vp

    Jobb i Zermatt?!

    Tja. Vore tokschysst om ni skriver till mig om ni vet eller hör något om jobb i Zermatt. jag drar dit så fort jag får jobbet=) boende är redan kirrat. ciao /victor
Tillbaka
Topp