Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tja.. vi är två jönköpingsbor som ska upp till åre vecka 12 och är sugna på att ha med några riktiga partyhöjare som aldrig tackar nej till en galen afterski och långa skiddagar.
Vi kommer förhoppningsvis hyra en stuga eller lägenhet tillsammans.
Hör gärna av er på min mail! cya
Tja.
Vore tokschysst om ni skriver till mig om ni vet eller hör något om jobb i Zermatt.
jag drar dit så fort jag får jobbet=) boende är redan kirrat.
ciao /victor