hey!..
emma heter ja, tänkte ba säga att ja å tre kompisar även åker ner den 27:e å har väl typ samma trubbel som er!.. Dvs. lägenhet, jobb å liknande är sånt som ännu är olöst... hrm.. jajja, saker å ting lööser sej ju allti, visst?!
Hör då av dej omedelbums om ni sku hitta nåt rymligt...