Har ett par Salomon X-free 8 me Salomon 850 axe plus bindningar. Hyfsade skidor för den medelgode åkaren. Skidorna e åkta på en säsong så d e inga större skador .
Men ja tänkte skaffa mig ett par skidor som matchar min åkstil lite bättre. Blev totalsåld på nya Crossmaxen när ja va i Lindvallen...