Eftersom nu Völkl P40 fått toppbetyg i alla möjliga tester undrar jag nu om någon provat den som telemarksskida. Man har ju sett alla möjliga skidor under en telemarksbindning men jag har aldrig sett någon åka telis med just, Völkl P40. Är den att föredra endast till alpin åkning? Den ska ju...