Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjena!
Jag undrar om det är någon där ute som behöver någon fler att dela boende med? Jag och eventuellt en kompis är riktigt sugna på Åre! Vi har inget jobb där än så länge men tänker söka för fullt när vi kommer dit.
Hör av er så får ni veta mer om mig/vi:)
MVH
Julia
Tjena!
Vi är två härliga tjejer som är riktigt sugna på att dra och säsonga i vinter! Hör gärna av er så kanske vi kan styra nåt tillsammans=)
julia_lindgren123@hotmail.com
//Julia