Sökresultat

  1. J

    Någon som behöver en eller två inneboende 09/10?

    Tjena! Jag undrar om det är någon där ute som behöver någon fler att dela boende med? Jag och eventuellt en kompis är riktigt sugna på Åre! Vi har inget jobb där än så länge men tänker söka för fullt när vi kommer dit. Hör av er så får ni veta mer om mig/vi:) MVH Julia
  2. J

    Uthyres! Boende Val d'Isere.

    Tjena! vi är två tjejer från norrland som är jävligt sugna! Hör gärna av dig om platserna finns kvar!=) julia_lindgren123@hotmail.com Hade!
  3. J

    Dela boende i Chamonix?

    Tjena! Vi är två härliga tjejer som är riktigt sugna på att dra och säsonga i vinter! Hör gärna av er så kanske vi kan styra nåt tillsammans=) julia_lindgren123@hotmail.com //Julia
Tillbaka
Topp