Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej.
Jag är en kille från Göteborg som kommer bo i duved från i slutet på november till säsongens slut!
Jag har fått jobb på copperhill i björnen. Problemet är att jag ska jobba morgonpassen.
Det är innan skidbussarna har börjat gå. Finns det någon som också ska bo i duved och vill samåka på...