Det sitter en vid mellanstationen för det är fortfarande avstigning där ofta iallafall är det det, då måste man sitta där å uggla, men som sagt då är det bara tre personer som styr och vid två separata liftar måste man var fyra personer, så man sparar en persons arbetsuppgift. Så lite rätt har du.