Sökresultat

  1. M

    Pjäxor för jibb?

    Tjena! Jag har haft dessa pjäxor sen 2011 ungefär, och kör fortfarande med dom. Mina fötter har växt under denna tid, och väger också mer idag, ca 90kg. Pjäxorna är Salomon X-Wave 80 står det. Ska, enligt Salomon själva, motsvara ca 80-85 flex. Då är min fråga, är detta bra för parkhäng? kör på...
  2. M

    Nya Kläder!

    Tjena! Första gången jag gör en tråd här, hoppas den hamnade hyfsat rätt iallafall! :D Som rubriken lyder, det är dags för mig att införskaffa sig lite nya jibbkläder! nu till vintern skulle jag vilja ha lite nya skidkläder, det jag önskar är jacka L-XL, byxor XL-XXL, och hjälm L-XL. jag är...
Tillbaka
Topp