Tjena! Första gången jag gör en tråd här, hoppas den hamnade hyfsat rätt iallafall! :D
Som rubriken lyder, det är dags för mig att införskaffa sig lite nya jibbkläder!
nu till vintern skulle jag vilja ha lite nya skidkläder, det jag önskar är jacka L-XL, byxor XL-XXL, och hjälm L-XL.
jag är...