Sökresultat

  1. S

    Tips på bra skidfilmer.

    Jag har tagit upp detta förut, men måste bara säga att den här "regeln" är så fel. Varför i hela världen ska man inte få skriva ett inlägg på freeride som innehåller "länkar/frågor/diskussioner ang. nedladdning av upphovsrättsskyddad film, musik och program". Bryter det på något sätt mot någon...
  2. S

    Hjälp med Längd :)

    Ett bra val för en allroundskida/BC skida. Du ska givetvis satsa på längsta längden (185) i så fall, även om jag tror att detta till och med kan bli lite kort.
  3. S

    Vad göra med en vattenskida?

    Du smartass, om man vill ha en kort och koncist rubrik så skriver man knappast "Jag har hittat en vattenskida, kan man hitta på något kul? Okej om det är en svenskauppsats, men på ett skidforum, nej. Det är jävligt ofta ska jag säga dig, som man "hoppar över" ord i rubriker för att få dessa mer...
  4. S

    Phil Casabon - B2

    synd bara på fittmusiken..
  5. S

    Eran Skidsetup

    Skidor: Rossignol Steeze, Head mojo 90, Fischer Addict Bindningar: Fischer X17, Look p14 Pjux: Salomon Jacka: Whiteout Tolstoy Bralla: Scott, Holden Stavar: Leki Hjälm (ibland): Jofa Gogglar: Smith Prodigy, Spy Zed Handskar: Hestra
  6. S

    vad har jibbers för finkläder?

    ehm, hoppas verkligen inte du är seriös med det där om tall tee UNDER kostymen, det kommer se ut som stryk. kör på tjorta istället.
  7. S

    Damien Walters 2009

    trickfilmat..
  8. S

    Hur klär sig jibbers?

    levi's t-shirt, tajta nudiejeans, vita slitna converse. samma sak varje dag.
  9. S

    vad har jibbers för finkläder?

    men alltså, är inte tjorta lite för mesigt för oss gangsters?
  10. S

    vad har jibbers för finkläder?

    för det första är det som sagt klädkod på bal (d.v.s. kostym alt. frack) och sedan tror jag att du har missuppfattat hela grejen.. det är flickorna som har klänning på balen, inte pojkarna..
  11. S

    "Jesus" The Ultimate Pre Season Hand Rail!

    haha, fint med en hel "dokumentär" om en rail
  12. S

    Köpa wakeboard?

    kolla www.nocomply.se, förmodligen sveriges mest kompletta wakeboardaffär. har riktigt bra wakeboardpaket!
  13. S

    Fat skis som funkar ganska bra i pist.

    Någon som har nån "pist-erfarenhet" av Rossignol Steeze? Har hört en hel del olika åsikter om den.. 110mm midja, men ändå hyffsat kort radie (21m)? Är det någon som åkt på den och kan berätta lite?
  14. S

    Välsorterade Skidbutiker?

    Skistore som sagt!
  15. S

    Vilken är den bästa fisken?

    Haj, dragen på fluga såklart.
  16. S

    vad gör ni i sommar?

    wakeboard
  17. S

    Norrköpings skatepark

    yess den ser riktigt najs (och stor!) ut! 1000kvm är den tydligen.. har dock bara varit där o kikat några ggr än så länge.. men den där wallriden är grotesk!
  18. S

    Köp inte Head!

    Kan jag absolut hålla med om. Jag tror även att eftersom J.O. Promodel-skidan är bland dom lättaste (om inte den allra lättaste) skidan i "freestyleklassen" , så måste dom nog "spara in" lite på annat och väljer man då som Head, att använda sig av väldigt lätta material, så blir hållbarheten...
  19. S

    favorit skidåkaren

    1. Sage Cattabriga Alosa 2. Eric Pollard 3. Pep Fujas 4. Tanner Hall 5. Mark Abma Stefan Thomas, Steele Spence och Kaj är också sjukt duktiga
  20. S

    Att måla ett par skidor [Bygglogg]

    seriöst svar uppskattas!
Tillbaka
Topp