Du smartass, om man vill ha en kort och koncist rubrik så skriver man knappast "Jag har hittat en vattenskida, kan man hitta på något kul? Okej om det är en svenskauppsats, men på ett skidforum, nej. Det är jävligt ofta ska jag säga dig, som man "hoppar över" ord i rubriker för att få dessa mer...