Hej,
Mina stackars fötter har tröttnat på att alltid få ont, bakom lilltårna är ju foten som bredast och knölarna där får mycket stryk...
Har någon tips om boots och bindningar som lindrar detta besvär? Kör Flow/Flow idag, men kanske är mina boots inte helt optimala... Burton step-in kanske? Då...