Jo, vi var ju där förra sommaren och då kände man verkligen av den tunna luften första skiddagen, men efter andra dagen så hade vi acklimatiserat oss.
Ja, helst hade jag velat gått med hudarna så långt som möjligt och sedan lämnat skidorna där för att ta sista till fots, men att gå/klättra med...