Jag är morgonpigg och utgår från Stöten. Kommer vara framme innan liftarna öppnar så räknar med att kunna parkera vart jag vill, men aldrig varit i Trysil så lite svårt att se på de stiliserade kartorna vart det är strategiskt att parkera. Gratis-P 20 ser ut att vara lite väl långt ifrån liftarna...