tjena! Har nu under ett tag blivit tjatad på att köpa mig en dh hoj!
Är föredetta mx åkare (har kört sen barnsben) men har nu lagt ned det pga. jobb, skaderisk etc. Har istället fått för mig att downhill verkar va en jävligt kul sport eftr att ha vart med några vänner ute o nötat lite på deras...