Får jag komma med ett annat förslag? Testat båda, men själv köpt Stöckli Stormrider DP. Motsvarar Monstern lite mer i styvhet och åkglädje och B3 i dimensioner. Sjukt bra skida, den bästa jag kört på! Man får jobba lite men det är det verkligen värt! B3 var skön men lite "ansiktslös" tycker jag.