Sökresultat

  1. L

    Transfer Geneve-Val D´Isere?

    Bussarna mellan ValD och Geneve heter Autobus Matrin, kolla med charterbolagens transfer annars
  2. L

    B3? Gotama? Offpist

    Kan bara säga Stöckli Stormrider DP - du kommer inte ångra dig...
  3. L

    Snöläget i Åre?

    Är det någon som vill uppdatera mig på snöläget i Åre? Funderar på att dra till helgen, men enligt snörapporten ser det inte så bra ut!
  4. L

    B3 vs Monster im85

    Får jag komma med ett annat förslag? Testat båda, men själv köpt Stöckli Stormrider DP. Motsvarar Monstern lite mer i styvhet och åkglädje och B3 i dimensioner. Sjukt bra skida, den bästa jag kört på! Man får jobba lite men det är det verkligen värt! B3 var skön men lite "ansiktslös" tycker jag.
  5. L

    Ena pajade *suck*

    Om dom inte reklamerar dom går det att nita topparna om de inte delat på sig för mycket. Fråga på en juste skid/sportaffär.
  6. L

    Snörapport?

    Tänkte dra ner en sista minuten till Alperna men har ingen koll på var det finns bäst snö just nu. Är det någon som är uppdaterad?
  7. L

    Seriöst inlägg:

    Skola om dig å bli doktor. Ortopeder i alperna tjänar bra stålar och kan åka så mycket dom vill.
Tillbaka
Topp